Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

piątek, 11 kwietnia 2014

Ozdoby Wielkanocne

Witam Was kochani,
Nie będę nic pisać tylko wstawiam zdjęcia. A może jednak napiszę : ) tylko, że prace zrobiłam na kiermasz Wielkanocny żeby wspomóc Dzienny Dom Pobytu -Caritas w Świnoujściu. Życzę miłego oglądania. Koszyczki są małe takie mieszczące się na dłoni : ) a jajeczka w koszyczku zrobiła moja córcia : ) z gliny rzeźbiarskiej samoutwardzalnej i ozdobiła brokatem. Koszyczki są usztywniane płynem paverpolem.
Pozdrawiam.


ozdoby Wielkanocne
koszyczek stroik Wielkanocny

koszyczek wielkanocny
stroik Wielkanocny

ozdoba wielkanocna, koszyczek

kurczaczki, Wielkanoc
koszyczek z pisklętami

Wielkanoc, ozdoba Wielkanocna jajo
Jajo z różą

jajo koralikowe
jajo koralikowe z piórkami
i uszyłam zawieszki z filcu  Pan i Pani są w sobie zakochani : )

kurczak w jajku


3 komentarze:

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)