Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

czwartek, 2 stycznia 2014

Bransoletka szydełkowo koralikowa kolorowe romby


bransoletka szydełkowo koralikowa
bransoletka szydełkowo koralikowa w kolorowe romby


Na początku chciałabym Wam życzyć w Nowym Roku samych sukcesów, wiary, optymizmu, spełnienia najskrytszych marzeń, a gdy one się spełnią  niech nowy rok dorzuci jeszcze worek nowych marzeń, bądźcie zawsze szczęśliwi i uśmiechnięci, jak najmniej zmartwień, żeby zdrowie dopisywało. Aby Nowy Rok przyniósł wiele satysfakcji z własnych dokonań, wielu powodzeń i pomysłów. A w Waszych domach niech nigdy nie zabraknie miłości i zrozumienia.

Bransoletkę zaczęłam robić w drugi dzień świąt, nie wytrzymałam i musiałam, po prostu musiałam coś zrobić : ) a kończyłam następnego dnia : )
Święta minęły mi bardzo rodzinnie i sympatycznie. A Nowy Rok powitałam w domku z mężem i Wikusią. Dała radę wytrzymała do północy.
Pozdrawiam Was serdecznie i jeszcze raz wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

7 komentarzy:

  1. Dla Ciebie również wszystkiego dobrego, mocy inspiracji!
    Bransoletka super, kojarzy mi się trochę z motywem etno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i kolorowa;)
    Ja też w święta coś tam grzebnęłam,bo jak tu wysiedzieć nic nie robiąc;))
    Sylwia,życzę Ci wszystkiego co najlepsze w nowym roku;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!! bransoletka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pzresliczna bransoletka żyzce wszytkiego co najlepsze w nowym roku pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)