Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

niedziela, 1 grudnia 2013

Bransoletka szydełkowo koralikowa i zawieszka

Witajcie,
Weekend minął mi bardzo szybko i twórczo. Z Wiktorią upiekłyśmy pierniczki, powstało kilka szydełkowych gwiazdek (pokażę w innym poście), zaczęłyśmy robić ozdoby choinkowe i jeszcze nie skończyłyśmy.
  Po czaszkach koralikowych przyszedł czas na skończenie bransoletki i zawieszki do łańcuszka w kolorze silver crystal dla Asi. 


szydełkowo koralikowa
bransoletka szydełkowo koralikowa z zawieszką 


i jeszcze jeden niebieski komplecik, który dzisiaj kończyłam : )
szydełkowo koralikowe


A od jutra kończymy z Wiktorią robić ozdoby świąteczne, a już planowałam uszyć sobie bluzę polarową. Dziecko ma tyle pomysłów, przy których trzeba pomóc i jak na razie muszę zapomnieć o szyciu. Za mało czasu. Doba musiała by mieć 27 godzin : ) to jakoś wszystko bym ogarnęła.

Pozdrawiam serdecznie,
Pa, pa



3 komentarze:

  1. pięknie wyszły bransoletki a twórcze i kreatywne dziecko to skarb:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję : )
      Mój kreatywny skarb ma duuuuużo pomysłów : )

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)