Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

wtorek, 2 lipca 2013

Bransoletka i kolczyki szydełkowo koralikowe

Witam,
Po intensywnych przygotowaniach do zakończenia roku,  wzięłam się do skończenia biżuterii. Zrobiłam bransoletkę, a w trakcie robienia bransoletki narodził się pomysł na kolczyki i wyszło to co wyszło : )
bransoletka i kolczyki szydełkowo- koralikowe

a tak kolczyki wyglądają na uszach :)

8 komentarzy:

  1. No no no... Naprawdę pomysłowy komplecik :) Śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszedł uroczy komplecik:) Nie widziałam jeszcze takich kolczyków. Naprawdę bardzo oryginalne i ładnie prezentują się na uszach. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. i to są sznurki, przy których po raz kolejny poległam:( wrrrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne w pięknym kolorku

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za miłe komentarze, aż mi się miło na serduchu robi. Pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyszło:) chętnie bym taki komplet nosiła, zwłaszcza kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super komplecik, kolczyki bardzo pomysłowe :) Jak Ci się sprawdza takie zapięcie do bransoletki? Jest śliczne:) Próbowałam w swoich montować podobne, ale wydawały mi się niewygodne w zapinaniu... Co nie zmienia faktu że bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie zapięcie wygodne zapinam jedną ręką. Pozdrawiam

      Usuń

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)