Biżuterię wykonuję według własnych pomysłów jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżczki tworzę dla wodniczki turkusowe kolczyczki i naszyjniczki. Lubię robić biżuterię, szydełkowanie nie jest mi obce, chętnie siadam do maszyny i szyję sukieneczki, bluzeczki, zabaweczki dla mojej córeczki. Zapraszam do zapoznania się z moją twórczością.
Życzę miłego oglądania :)

Jeśli jest coś co Ci wpadło w oko to śmiało pisz na adres

Zaglądają do mnie

poniedziałek, 27 maja 2013

To mój prezent na Dzień Mamy : )


Witam serdecznie,
Dzisiaj w przedszkolu zorganizowany był Dzień Mamy i Taty. Oczywiście dzieciaczki zaprezentowały się fantastycznie z pięknymi piosenkami i wierszykami wywołującymi uśmiech na twarzach mam i tatusiów. Co niektórym łza się zakręciła. Oczywiście był słodki poczęstunek i zabawy z dziećmi. Dzieci nauczyli nas kilku fajnych zabaw. Poczuliśmy się jak przedszkolaki :) Było fajnie. Była gra "to jest taka gra pokazuję , pokazuję, pokazuję-(druga osoba) wykonuję, wykonuję" Wiki pokazywała mi najdziwniejsze pozy łącznie ze śmiesznymi minami :) a mówiłam "kochanie w granicach przyzwoitości" :) Dobrze, że nie kazała mi się czołgać. Później była zmiana i mamusia miała pole do popisu :)) Oj było wiele różnych zabaw. Tylko szkoda, że niektórzy rodzice wstydzą się wyjść na środek, żeby pobawić się z dziećmi. A później, rodzice otrzymali prezenty - mamusie pudełeczka na biżuterię a tatusiowie zakładki do książek.



pudełko na biżuterię
dla taty


Występy: całej grupy nie pokażę bo mnie rodzice oskarżą za publikowanie zdjęć ich pociech ... i co w tedy będzie :(




Pozdrawiam Was cieplutko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy pozostawiony komentarz sprawia mi ogromną radość.
Miło mi, że zaglądasz do mnie. Zapraszam ponownie :)